WIJ HELPEN GRAAG!
Wat bieden jullie mij nadat ik een aankoop heb gedaan?
Wij wensen u allereerst veel veilige kilometers en uiteraard onze 24/7 Vespucci service.
Wat moet ik doen als ik pech heb?
Neem contact met ons op.
Hoeveel jaar garantie heb ik op mijn Vespa?
De standaard fabrieksgarantie op uw Vespa is 2 jaar na tenaamstelling.
Wat moet ik doen als ik schade aan mijn Vespa heb?
Krijg ik een orderbevestiging bij bestelling?
Ja, dit kan tot 30 minuten na bestelling duren.
Kan ik een defect artikel retour sturen?
Ja, dat is mogelijk zolang het artikel in originele staat verkeerd.
Welke pakketdienst bezorgd mijn pakket?
Uw pakket wordt bezorgd door DHL.
Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?
Op de webshop van Vespucci kan er betaald worden met iDeal, Klarna, Bancontract en Paypal.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Boven 75 euro gratis. Onder de euro bedragen de verzendkosten 6,95 euro.
Kan ik mijn webshop bestelling nog aanpassen?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst op onze webshop is het nog mogelijk om deze te wijzigen.