Ruilen & retourneren

Toch niet tevreden over je product? Of is het kapot? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen, beloofd. Service staat immers hoog in het vaandel bij Vespucci. Wat onze service precies inhoudt voor jou zetten we graag even op een rijtje.
1. ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.
2. 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je product(en).
3. Minimaal 2 jaar garantie op al onze producten.
4. Bij ruilen: je nieuwe product vaak al binnen 2 werkdagen in huis.

ONZE RETOURVOORWAARDEN
1. 
Het bestelde product en de bijbehorende verpakking is in originele staat.
2. Het product is niet gemonteerd geweest en bevat geen gebruikssporen.
3. De bestelling is als retour aangemeld binnen 14 dagen na ontvangst.
4. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
5. Bij terugbetaling van de bestelling mag je het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen op  de rekening verwachten.

RETOURNEREN IN 3 STAPPEN

1. RETOURFORMULIER & PAKKET

Pak de producten op een veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket. Doe het ingevulde retourformulier ook in het pakket. Geef bij ruiling op het formulier aan welke maat of kleur je wenst. Download hieronder het retourformulier.

2. ZENDING AANMAKEN VIA DHL

Maak een zending aan via DHL. Let op, vul bij ‘referentienummer’ jouw ordernummer in zodat wij de zending aan jouw bestelling kunnen matchen. 

3. VERZENDEN

Breng de zending bij een DHL servicepunt of laat het pakket ophalen door een DHL bezorger. Zodra wij het pakket hebben ontvangen beoordelen wij de staat van het product.

Bij omruiling: zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen sturen wij het gewenste product dezelfde dag naar je op.
Bij terugbetaling: zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarnafactuur.