Ruilen & retourneren
Toch niet tevreden over je product? Of is het kapot? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan doen, beloofd. Service staat immers hoog in het vaandel bij Vespucci. Wat onze service precies inhoudt voor jou zetten we graag even op een rijtje.
1. ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.
2. 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je product(en).
3. Minimaal 2 jaar garantie op bijna al onze producten.
ONZE RETOURVOORWAARDEN
1. Het bestelde product en de bijbehorende verpakking is in originele staat.
2. Het product is niet gemonteerd geweest en bevat geen gebruikssporen.
3. De bestelling is als retour aangemeld binnen 14 dagen na ontvangst.
4. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
5. Bij terugbetaling van de bestelling mag je het betaalde bedrag binnen 10 werkdagen op de rekening verwachten.
6. Wil je een product van jouw bestelling omruilen? Geef dit aan in het retourformulier!
RETOURNEREN IN 3 STAPPEN
1. MELD JE RETOUR AAN VIA HET DIGITALE RETOURFORMULIER
Meld via de onderstaande knop je retour aan.
2. VERPAKKEN VAN RETOUR
Zorg ervoor dat het artikel goed is verpakt, bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking, om beschadiging tijdens het transport te voorkomen.
3. VERZENDEN
Breng de zending bij een servicepunt van de vervoerder en verzend deze met het label die je ontvangt bij het invullen van het retourformulier. Zodra wij het pakket hebben ontvangen beoordelen wij de staat van het product.
Bij terugbetaling: zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Klarnafactuur.